Monday 6 June 2011

Orang Baru Nak Berblog :)

fatimah tahirah

Assalamualaikum. hai!:) saya nih budak baru dalam blog blog bagai nih, nak twu tak saya buat blog nih dari pukul 8.30 malam hingga 12.23 malam, akhirnya baru lah siap. Ya Allah! betapa lama ya amat saya siapkan blog nih kn, maklum lah line kt tempat saya nih mcm siput babi lembabnyaaaaa! geram sayaaa! tapi nasib baik ade org yg sudi membantu saya. terima kasih NUR 'ALIMAH BINTI ROSLI. sayang awakkk lah! :D okay fineee! kalau kau terbace blog aku nih jngn nak bangge sngt okayyyy. tak hot mana ponnnnn! haha! okay lah saya rase mata saya da kuyu mcm cina sepet gituh, n tngn nak menaip nih pn da lemah gemalai da weyhhh. so sampai sini jelah yg saya bole cite, lain kali kalau ade mse yg free saya update blog saya nih okayyy. terima kasih sebab bce blog saya yg tak seberapa nihhh.gudniteeeeee!><

No comments:

Post a Comment