Tuesday 14 June 2011

Eh, kenapa asik pakai tudung belang belang tuh jee?

fuyooo! muka dierrrr! haha:D


Haiii:) Assalamualaikummm! 'eh kenapa asik pakai tudung belang belang tuh jee?' ha'ah kan, bila saya update blog nih jee mesti gamba yang saya upload tuh saya pakai tudung belang belang nih kan Mohamad Norazim kan? hehe:) okay fine, sebenarnya saya dah tak ada tudung lain. kesian saya kan? hehek. err, okay diam! saya tipu. yang sebetulnya (eh? ada ea ayat 'sebetulnya'? macam pelik jee bunyinya kan? haha. saya pedulik hapee!) saya ada jee tudung yang lain tapi tudung nih agak special gituh bagi saya. cehhhhhh, Mohamad Norazim! kenapa awak pulak yang senyum senyum nihh? (yeke dier senyum? okay tipu jee) saya tahu lah awak yang bagi. oppsss! ulang balik? awak yang bagi? hehe:) okay okay, terima kasih uppaku sayangggg! hihik:) alololo, bangga ah tuhh. tak payah nak bangga sangat ea baby! (ceh, baby. hehe) tarik rambut awak tuh karanggg! buat masa sekarang gamba gamba saya memang bertudungkan belang belang nihh, insyaAllah update saya yang akan datang saya tukar tudung, haha:D maksud saya gamba saya pakai tudung lain pulak. 




haaa! ini lah orang yang bagi saya tudung belang belang tuhhh. e'eh, saya tak tipu ah. memang betul dier senyum, tengok tuhhh. ececehh, comelnya dierrr:) malu malu pulakkk! cubit pipi tuh karangggg! haha:D okay okay saya rasa sampai sini jelah yang saya nak bebelkan untuk hari ini. sorry ye kalau saya update blog kali nih agak pendek. hey hey, pendek apanyee? da berjelar da tuhhh. tak caya cuba kira bape patah perkatan. cepattt! okay finee! takpayah. buat penatt jee kan? hehe:) babai:)



    i love you, Mohamad Norazim<3

No comments:

Post a Comment