Sunday 12 June 2011

Kawan :)






Assalamualaikummm. hai semuaaaa:)  okay cuba tengok sapa paling comel? hehe:) sah sah ah kawan kawan saya. kan kan? okay saya rindu sangat kat dorang berdua nihhhh. sorang nun jauhh kat segamat sana. sorang lagi nun jauh jugak kat bandar penawar sana. dan saya pulak nun kat kulai nihhh. haha:D nak jugak 'nun nun' so memang jarang sangat ah kteorg nak jmpe sekarang nihhh kan bell kan she? hmm:'( sedih sedihh! takpe, kalau ada masa kita jumpa okay:) maklumlah masing masing sibuk dengan sambung belajarnyaa. saya je belum lagi. hehe. takpe takpe tak lama lagi lah kottt. INSYAALLAH! kawan kawan! doakan saya yeeee:) 



Form5 :)


errrr, tengok lah muka saya tuhhh. sangat scary plus gediks kan Mohamad Norazim kan? haha:D okayyy finee. jangan tengok lama lama:D hey hey, saya rindu time nihh weyhh. rindu saat saat suka duka di sekolah (hamboiii, ayatttt. hehe)  ha, dorang berdua nih lah yang selalu buat saya ketawa gila gila sampai tak hingat dunia tahu takkk. haha:D sayang korang lah weyhh:) fuhh, kalau nak cerita pasal moment dengan dorang nihhh, memang takan tercerita kottt. sangat banyak weyhhh.hehe:)


ha! tengok nih gamba gamba kami :)


muka pesen apa tuh Fatimah oi? :D

sayang korang <3


bellaaaaaa! hehe:)


mata saya sepet =.='

sheilaaaaa!!!! hehe:)
 
comelkan sheila? kawan saya mesti lah comel:)


Nak tengok tak budak kelas saya tahun lepas?
okay jom kita tengok:)


sangat meriah kan kelas saya? hehe:) cuba teka saya yang mana? :D




 okay sampai sini saja update saya pada hari ini, penat menaip dan penat meng 'upload' gamba gamba. hehe:) selamat malam:)





I Miss You, baby :)


No comments:

Post a Comment