Sunday 19 June 2011

Aktiviti mengeluarkan peluhhhh. Apakah?



Assalamualaikummmmm! 



hai semuaaaa! :)


harini saya nak buat short update, aci tak aci tak? sebenarnya perangai malas saya sudah muncul untuk meng'update' blog. err, sila jangan tiru perangai buruk saya ini. sangat tidak elok okayyy! okay okay saya cuba update panjang berjela jela okay. haaa, saya nak citer dekat korang semua aktiviti pepetang yang saya lakukan untuk mengeluarkan peluh saya.(ayat tak bole pergi jauhh lah seyhh:D) adalah bermain badminton! serunun tau korang. lemak lemak korang kat perut tuh sah sah kurang 1kg punya ahh. satu hari 1kg, kalau seminggu 7kg kawan kawan:) menarik tak? okayyy fineeeeeee Fatimah Tahirah tak payah nak tpu sangat okayyy! err, okay saya tipu jee. 1kg? memang tak ah weyhhh! tapi kurang ahh. sebenarnya saya nak menyedapkan hati saya so cakap ah 1kg terus hilang. padahal tak punnnn =.=' 




so, ada beran nak lawan dengan saya? haha:D (ayat takpayah nak rempit sangat Fatimah oiii) okay, berani tak nak lawan dengan saya? jom jom. confirm korang kalah. hihik >.< err, tipu jee. saya bukan terer mana punnn, so confirm korang menang. hish, nih yang sedih nihhh. takpe takpe, lawan dulu ahh baru tahu sape menang sape kalah. cehceh:) haaa, jom Mohamad Norazim lawan dengan saya. elehhh, takut lahh tuhhh. hihi:) kalau awak menang saya bagi awak choki choki nak tak? ataupun gula gula 10sen dapat dua. haa, awak nak kann? okayy jom lawan jom lawan! hehe:)









sorry gamba saya bermain badminton tidak dipaparkan disini kerana tidak berapa sopannn. cehhh, poyo lahh tuhh. err, bukan. sebenarnya saya yang taknak letak. aci tak? suka hati saya lahhh. hihik >.<









haa, comel tak mereka berdua ini? mereka si kecil comel nih lah yang sudi melontarkan vokal mereka yang nyaring itu untuk menjadi refree kami. hehe:) terima kasih adik adik ku sayanggg!:)



p/s: bersenam lah untuk mengeluarkan peluh yang banyak dan bole juga untuk menguruskan berat badan yang semakin meningkat ituu. hihik. kalau peluh banyak keluar, badan sihat, kalau badan sihat bole pergi jalan jalan. okay fine! tipu jeee.








orang yang sentiasa buat Mohamad Norazim geram,
FATIMAH TAHIRAH :)


No comments:

Post a Comment