Wednesday 15 June 2011

Eh? macam kenal jee orang tuhh.

Assalamualaikummmm. hai semuaaaa!:) haaaaiiiiii!:)


(entry saya kali nihh agak panjang, sorry!)


Okay hari nih saya agak excited nak update blog saya kali nihh. hehe:) kenapa excited? okay meh sini semua duduk depan nenek, nenek nak cite kat korang satu cerita yang menarik. hehe. bagi saya menarik tapi tak tahu lah bagi korang kan? tapi saya peduli apa kan, saya nak cite jugakk. hihik >.< ha, gini citenya, petang tadi saya pegi pasar malam, eh? pasar malam ea? padahal saya pegi petang so pasar petang lah kan Mohamad Norazim kan? haha:D alaaaa, saya da biasa panggil 'pasar malam' lah even saya pegi petang. hehe:) padahal semua orang panggil 'pasar malam' betul tak? hihi. saje jeee. dah dah berbalik pada cite saya tadi, ha dah sampai jee pasar malam tuh saya punn pegi lah terus mencari makanan yang diingini, ceh ayt. hehe:) first2 jee saya pegi lah beli aiskrim gorenggg. whoaaaa! sangat sedapp:) azim oh azim! lain kali bole tak awak belanja saya makan aiskrim goreng tuhhh? bole tak sayang? (ceh, bodek bodek:) hihik.) ha, lepas dah beli aiskrim goreng tuh saya teruskan perjalanan untuk carik lagi makanan yang saya nak beli. okayy, tengah saya berjalan nak carik makanan tetiba 'eh? macam kenal jee orang tuh?' ohhhhhh, MAMAT SEPAH rupanyaaaaaa! okayy, dengan sepantas kilat (okay finee, ayat takpayah nak poyo sangat Fatimah Tahirah oiiii!) saya terus cuit tangan akak sedara yang ada disebelah saya. ha saya pendinggg sekejap, sampaikan MAMAT SEPAH perasan yang saya cuit tangan akak sedara saya tuhh. pastuh berselisih dan terus jalannnnn.





masa saya berjalan arah balik, saya terserempak lagi sekali tapi nak tegur mcm kaku pulak lidah nihhh. tapi kakak saya Tim Zara yang sempat tegur 'hai! mamat.' dan dan mamat balas hai jugakkkkk! hehe:) saya mengaku yang saya sangat terkilan sebab saya tak dapat bergamba dengan dierr. err, okay Mohamad Norazim saya tahu mesti awak cakap saya jakun kan? tapi memang saya minat SEPAH nak buat mcm mana kannn sayangggg. hihik >.<  tapi awak jangan risau sayang, saya pun minat JOZAN jugakkk! sama dengan awak kn? *high fiveee! okayyy!:) kalau lah awak ada time tuh saya terus pegi kat dier dan salam dier guna tangan awak. aci tak aci tak? haha, cakap dulu aci aci bukak pintu. hehek. okay tak tak, gurau jeee. cakap dulu aci. cepatttt! korang nak tahu takkk mamat nih kan bole lah tahan handsome kalau tengok secara depan depan. eh, tapi pape pun intan payung saya lagi handsome lahhh. hehe. okay Mohamad Norazim, jangan nak bangga sangat okayyyy. hihik:) cubit pipi tuhh karanggg! tak pasal pasal awak pakai blusher nanti. haha:D jangan lupa undi dorang yeee! promote promote! hehe:)






okay, Mohamad Norazim saya tengah mengundi tuhh. yesss! hehe:) sayang awak lah budak busyukk. haha:D





 iloveyou,imissyou, Mohamad Norazim!

 

No comments:

Post a Comment