Saturday 25 June 2011

'Manis tak kurma ini?' HAHA :D



Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarokatuhhh.



hai kengkawan semuaaa :) how are you? fine? okay Alhamdulillah:) saya? oh saya sentiasa sihat. berat badan punn semakin bertambah. menarik tak? err, okay tak berapa menarik. abaikan kan Mohamad Norazim sayang? hihik >,< (takde kne mngena, saya pedulik hapeee)



'fuyooo! sepah menang weyhhh'
 


best bro, best bro. haha :D  lehhhh? excited gila minah nih. okay saya mengaku saya agak excited gila. tapi saya pedulik hapee. hehe. Sepah memang the best bro! (hish, ayattt) hihik. Jozan? hmm Jozan juga terbaik okayy but just for the last performance lah, yang first agak kurengg. saya punn sokong dier tapi dier tak menang pulak. alololo, Mohamad Norazim! awak sedih lah tuh. bila awak sedih kan muka awak comel macam sudu lahh. mengacau ngacau hati saya nih haa. hehe :) ha tulah uppa, ft suruh awak undi banyak banyak untuk jozan awak pegi undi sepah pehal? kan sepah da menang dahhh. err, okay tipu jee. Azim saya tak tahu pape punn. jangan salahkan dier okayyy. itu namanye da rezeki sepah untuk jadi juara so terima jelah Mohamad Norazim sayang. Sepah dan Jozan memang sangat best! lawak dorang membuatkan saya ketawa sampai tak hingat dunia tauuu!  saya ketawa sambil baring hentak hentak kaki. hahaa:D tipu jee. tapi memang lawak ah dorangg. tak tahu nak explain cmne. nak tahu mcm mana saya ketawa, korang tgk lah Maharaja Lawak yang ulangan atau youtube sudahh. confirm korang akan ketawa mcm mana saya ketawa. haha:D err, ape yang saya merepek nih? okay lupakan. btw tahniah Sepah dan juga Jozan walaupun dapat naib juara. sekian bebelan saya pada harini. tatatititutu :)




just for you ; Mohamad Norazim :)




2 comments:

  1. i likeee sepahh!
    haha
    kurma itu memang manis tapi sayangnye perangai kamu tak berapa manis!aha;)

    ReplyDelete
  2. i likeee toooo :)
    err, cakap perangai saya o dailog sepah tuh?

    ReplyDelete