Saturday 11 June 2011

Mohamad Norazim?



Assalamualaikummmm! hai hai:) siapakah Mohamad Norazim? biar saya perkenalkan. hehe:) dier seorang yang kuat nganjing saya, dier seorang yang suka buat saya geram dengan dier, dier juga adalah salah seorang yang selalu mengambil berat tentang diri saya selain daripada keluarga saya. nak dipendekkan ceritakan dier nih lah gula hati saya:) cehhhhh, azim! tolong jangan kembang sangat kalau awak terbaca blog saya nihh. teheeeee:) kalau korang nak tahu, sebelum dier jadi gula hati saya, dier lah kawan gaduh hari hari time kat kelas 5 nilam dulu. kalau tak caya tanya lah kawan sekelas saya. haha:D kteorg gaduh sampai cikgu sejarah saya,Trumay cakap macam nih ' awak berdua nih asik gaduh jee, nanti khwn bru twu' cmtuh kot lbih kurang, saya lupa. hihik. time tuh saya rasa 'eeeuuwww, tak hingin aku nak khwn nan mamat tuhhh' ha sekarang hamik kauuu Fatimah Tahirah pakwe kauuu! haha. hmm, dulu memang saya sangat benci dengan dier. mana taknye knn setiap apa yang saya buat kt kelas tuh mesti dier nak kacau. sampai kadang kadang tuh naik rimass tahu takkk azim. tolong lah paham perasaan saya time tuh:( tapi tapi, sekarang dier lah yang selalu buat saya ketawa:) itulah kata orang, jangan benci sangat dengan seseorang, lama lama kang sayang. tapi kata kata tuh da terjadi kat diri saya =.='    iklan sekejap..


'uppa'

    
okayyy, bagi gamba intan payung saya nih mencapap sekejap. hehe:) awak malu lahhh tuhhh, hehe:) alololo, cubit pipi tuh karangggg! nak malu malu pulakk. dushdush:D wahai mohamad norazim! lambatkan saya tido malam nihhh? mesti awak marah kn? hehe. sebenarnya saya tak bole tido pulak mlm nihh. siang tadi dah tido terlebih suudahhhh. tapi pas saya post benda nih, saya janji saya terus tido. tau sayang tau? cakap ye duluuu. cepattttttttt! hihik:) sebenarnya saya xcited nihhh nak tggu awak cl saya, haha;D maklum lah dah lama kita tak berbual bual. kn awak kn? tuh lah awak duduk jauhh sangatttt. kn susah nak berbual. haha. err, okay fineeee saya tahu saya yang duduk jauh. sorryyyy! hmmm. dalah tuhh. ngantok ah pulakk. selamat malam intan payung saya :)



            kawan gaduh, kawan sedih, kawan ketawa
           Mohamad Norazim/uppa

                      

2 comments:

  1. awww! sweet laa senior class 5nilam..bhahahaha

    ReplyDelete
  2. hehe:) sweet ye tara? malu sayaaa.err okay fine gedik:) btw thanks yeee:)

    ReplyDelete