Thursday 1 September 2011

Eid 2011 :)

hai Mohamad Norazim! updatekan saya punya blog kahhhh? hehe :) terima kasih. sayang awak! :)


( Awas! entry nih banyak gamba gamba yang menggedik. sila sediakan baldi )




Selamat Hari Raya, Hari untuk kita bersuka ria, lalalalala~ *kononnya tengah menyanyi ah tuhh. hakhak. Assalamualaikum kepada kawan kawan yang sudi membaca blog saya ini termasuk lah Mohamad Norazim saya :) ewaahhh! hihik :) eh lupa! hai semua, hai readers! hai kawan kawan! hai Mohamad Norazim haiiiiiii! :) bape banyak HAI lerrrr. hihik :) kdiam! cepatnyaaaaa raya pertama dah berlalu. cepatnya raya kedua dah berlalu. hari raya ketiga pun hampir berlalu. cepat betul rasanya. dan juga hari raya yang seterusnya. kan kengkawan? raya tahun nih rasa rasa banyak betul saya berposing posing. kgedik! :D jom dengar cite saya dibawah nih :)



Raya pertama, macam biasa saya bersiap siap depan cermin menghias diri yang tak bape comel nih. hihik :) makan makan dan makan ketupat, sambal kacang, lodeh, ayam masak merah dan macam macam lagi lah. pastu saya bersalam salaman dengan keluarga saya, time tuh semua berfeeling feeling lah kannnn? saya? hihik :) saya watlek jeee. ktipu. saya nak cite pun rasanya panjang berjelar jelar. apa kateeee, baik saya bagi tunjuk jee gamba gamba yang saya dah 'klik klik' kannnn? jom see see! haha.








saya saya saya :) 



ayahku :)



mamaku dan aputku :)



kami tiga beradik :)



my sweetheart :)





















Last but not least.






Okay raya pertama punya cerita sudah habis dicerita melalui gamba gamba tuh. sebenarnya banyak jee gamba yang saya 'klik klik' tapi terpaksa kena pilih sebab sangat banyak lah kawannnnn :) so takpe okay? hihik. *padahal takde sape pun kesah. hakhak. pedulik hapeee! peaceee :)



For hari raya kedua, seriously memang banyak gila gamba yang saya berposing. kadang kadang saya rasa saya dah macam model yang tak berbayar pun ade jugak. hakhak. *takyah nak model sangat fatimah oi. okay don't waste your time. jom tengok gamba gambanya jom!



gamba gamba pergi marhaban. hihik :)
















merdeka raya wehhhh. hakhak :D












 gamba gamba model yang tak berbayar. katanya :D
























selepas penat menjadi model yang tak berbayar, kami pulang dengan gembira :) wahhhhh! ayat. tak bole bla. hihik :) peaceeeee Mohamad Norazim peaceeeee! *takde kena mengena :D





exhausted !




at last, saya tunggu Mohamad Norazim saya tak sampai sampai. ktipu :D fuhh, akhirnya siap sudah mengupdate blog. sorry sebenarnya ade banyak lagi gambanya tapi saya tak larat nak menghabiskan. banyak woooo. korang pun confirm tak larat nak tengok kan? hihik :3 dan terima kasih sudi membuang masa untuk singgah di blog saya ini tapi Mohamad Norazim, awak wajib singgah! hakhak. okay tata >.<





No comments:

Post a Comment