Tuesday 27 September 2011

dah setahun lah weh. percaya tak?

Assalamualaikum. 

Hai Mohamad Norazim :) hai readers haiiii :) korang sehat? dah lama kan saya tak merepek ntah pape kat blog nih. oh memandangkan tangan yang sangat malas untuk menaip ayat, otak yang sangat malas nak berfikir untuk tulis ape so saya memang dah lama tak update blog nih sampaikan labah labah pun dah sempat buat sarang. haha. ktipu. shadap Mohamad Norazim. *takde kena mengena.




muka excited woooo. haha.


Berdasarkan gamba dan tajuk entry saya kali nih sah sah korang dah tahu saya nak cerita ape kannn? ataupun korang buat buat tak tahu? haha. tepat 26/9/2011 saya dan Mohamad Norazim dah setahun. haha. percaya tak? okay seriously saya cakap saya memang tak percaya okay kawan kawan tapi kena percayakan jugak. kalau korang nak tahu Mohamad Norazim nih kawan gaduh saya sepenuh masa sewaktu di sekolah dulu. oh time tuh korang takyah cakap banyak sampaikan tahap benci pun ade saya kat dier nih tau. cuba korang bayangkan ape yang korang buat, ade orang ikot, ape barang yang korang ade, ade orang amik dan nyorokkan, ape kesalahan yang dier buat, dier cakap korang yang buat. memang rasa nak hentak kepala kat meja ah kan time tuh kalau korang rasa. haha. 




Mohamad Norazim! awak ingat tak yang awak penah kacau saya time belajar kat kelas, time tengah amik exam, time kat kantin, dan kat mana mana jelah. awak mesti ade. kenapa? bole tak awak jawab soalan saya tuh? awak tahu tak time tuh saya rasa sangat annoying kat awak. awak ingat tak yang awak penah amik pencil box saya dan awak bawak balik rumah awak? awak nak buat bantal peluk untuk tido malam ke ape ha? awak tahu tak time tuh saya tak buat homework sebab pencil box saya takde. awak tak ngaku pun awak yang amik. awak ingat tak? dan awak ingat tak awak penah kacau saya time subjek sejarah tapi disebabkan saya tak layan awak, awak cakap kat Cikgu Trumay saya yang kacau awak dan saya pulak yang kena marah dengan cikgu dan terpakse kena tukar tempat duduk bebetul depan cikgu. dan time tuh awak still kacau saya. cuba awak bayangkan perasaan saya terhadap awak time tuh. saya benci awak yang time tuh. tapi sekarang, saya sayang awak. alamak, terjiwang. sorry sorry. haha. maybe disebabkan benci saya tuh bertukar jadi sayang kot sebab tuh kita bole sampai sekarang. hihik :)





dan inilah kami sekarang. siapa tak percaya sila angkat kening. haha. Terima Kasih lah Mohamad Norazim sebab pernah buat saya benci awak. Tahniah awak sangat beruntung. hakhak.  

p/s: saya dah tukar lagu kat blog nih. sila dengar! :)

I Love You Mohamad Norazim <3


 

No comments:

Post a Comment