Thursday 8 September 2011

Rancak beraya :)




Assalamualaikum :)




okay fine gamba nih saya nampak gemuk. jangan ketawakan! 
Mohamad Norazim, kalau awak ketawakan saya taknak kawan awak!
haha :D


hai semua hai :) semua sihat? penat tak beraya? banyak dapat duit raya? hihik wajib tanya soalan bab duit raya tuh kan? mesti lerr. semangat lagi tuhh dan masih layak dapat duit raya. haha :D *muka tak tahu malu -,-  Mohamad Norazim saya cakap dier nak bagi duit raya yang dier dapat tuh kat saya. huh, yela tuhhh. haha. okay lupakan.


okay, bila cakap pasal raya nih tak sah lah kalau tak pegi raya umah sedara ke umah jiran tetangga ke umah kawan ke umah sape sape yang dikenali ke kannn? takan ah nak duduk bawah tangga umah jeee sepanjang masa. betul tak? hihik. tapi tapi sesape yang kena hadap buku memanjang sebab nak exam tuh lain pulak citenya. kesian ek? haha. haih, mentang mentang saya tengah free sekarang nih. kuikuikui *ketawa baru.






tahun nih memang beraya sakan ah saya, pegi ke sana pegi ke sini. ele, Mohamad Norazim jealous ah tuh sebab kene menghadap buku jeee untuk final exam. kannnnn? hakhak. takpe tunggu saya dah sambung belajar. saya pun macam awak dan korang korang semua lahhh. bukannya sepanjang tahun saya free camnih. kannnn? *nangis sambil peluk bantal busuk. hihik :) peace v,v






haa, minah sebelah saya nih pun dapat beraya sakan tau tapi tak sakan sangat ah. hakhak :D dier dapat cuti 4 bulan sebelum nak sambung degree dier tuh. tapi tapi sabtu nih dier da balik Shah Alam dahhhh dan saya ikut anta dier. alolololo, kesiannya kaklong yang kucintaik hidung masin nihhh. selamat berperang dengan degree kau tuh yeee. ha ha ha ha *ikut ketawa dier. dah takde kawan gaduh ah pasni. haih~ takpe kene buat cool depan dier. hakhak.



p/s : saya rindu gila gila sama itu kawan kawan saya, sama itu Mohamad Norazim saya, dan dan mahu beraya dengan dorang. bilakah dan dapatkah? hehe :)



Mohamad Norazim, saya dah tukar lagu dekat blog nih. awak wajib dengar. saya rasa kali nih entry saya agak merepek. maaf :)



No comments:

Post a Comment