Tuesday 13 September 2011

Holiday Aidilfitri


Assalamualaikum!

So, macam mana korang punya raya setakat nih? best tak? ade rase badan dah nampak cm doraemon or berat badan dah meningkat? *bukan sama je ke ayat tuh? haha. okay lupakan! lupakan jelah buat masa nih dengan korang punya diet mendiet tuh. raya hanya setahun sekali je. bukan hari hari hari raya macam lagu Ana Raffali tuh kannnnn? kalau hari hari hari raya, haaaa, tuh memang korang kene diet mendiet ahhh. saya? ohhh, saya memang agak makin memberat. cool! hakhak. kalau nak turunkan berat badan lepas raya okay? kita jogging sesama. bole keeee? hakhak.




u see what i see? haha. merepek. okay sabtu arituh 10/9 saya gerak pegi seremban. kononnya nak anta si minah Dodol nih ha. tup tup bermalam dulu di seremban rumah sedara saya. wahhh, berjalan sambil beraya tau saya. sebelum tuh singgah lah dulu PD nih kann. berfeeling feeling dulu kat sini, berpicnic picnic dulu kat sini baru lah pegi seremban. kannnn? haha.



sorry gamba tak jelas. gangguan teknikal :D


sampai jee PD, ape yang penting kerjasama. hakhak. takde kene mengena. ape yang penting carik makanan dulu baru lah bole berpicnic picnic. kannnnn? okay pastu jom kita makannnnnnn :D




sorry, gamba time makan yang lain lain takde. takde sape yang nak amikkan gamba. semua khusyuk dengan makanan masing masing. haha. ktipu.





okay tiba masanya untuk kita berfeeling feeling, berposing posing di tepi pantai sambil layan angin sepoi sepoi cm nak terbang. tuh bukan sepoi ag dah. hakhak. harap maklum! baju saya dengan kakak saya tak sama okay, dari jauh memang nampak sama tapi dekat tak langsung. jangan panggil kami minah boria kampung pisang!






tak pasal pasal sunglasses nenek saya saya rembat. tuh yang nampak macam mak datin tuh. kannnnn? hakhak.cahaya matahari kat sini menyilaukan mata saya. dah macam cina mana dah terpaksa menyepetkan mata. okay ayat main hembus jeeee. haha.
















budak gemuk Mohamad Norazim :)






tengok muka adik sedara saya nih terpaksa melayan saya bergamba even dier nak main layang layang.



okay, waktu untuk pulang. nak gerak ke seremban. cop! saya dah macam penguin dah. haha.







gerak ke seremban!!!!


gamba beraya kat KL takde. sorry sebab akak saya dah bawak camera ke Shah Alam. * menangis tepi mesin basuh sambil cangkuk. k tata x.x




No comments:

Post a Comment