Tuesday 18 October 2011

saya dah genap 18 tahun dah.







Assalamualaikum warahmatullahhiwabarokatuh.


(Awas! entry yang agak panjang!)


sekali sekala tukar tulisan ape salahnyeee :)


Hai Mohamad Norazim :) hai readers! semua sihat? kalau sihat alhamdulillah, kalau tak sihat banyakkan bersabar yee. hihik :) haih, lama betul saya tak update blog saya nih kan? oh btw, bila nak update blog nih perasaan malas mesti ade. haha. tolong jauhkan perasaan nih daripada saya bila saya nak masuk U nanti. haha. bole ea gitu? haha. peace Mohamad Norazim :) *takde kena mengena.




Korang semua tahu tak 7/10 tuh ade ape? ha pandai pun. nanti saya suruh Mohamad Norazim saya belanja korang semua ea. korang nak ape? *belanja gula gula seposen dua sudah. hihik :) sebenarnye kan saya nih kan nak cerita sikit. 7/10 (jumaat) tuh kan birthday saya yang korang semua dah tahu kan? *semua ke? haha. ha pastu kan hari sabtu tuh kan Mohamad Norazim saya datang kulai semata mata (takde ah semata mata sangat) nak sambut birthday saya *kesat air mata pakai baju Mohamad Norazim saya (terharu). tapi dalam masa yang sama dier pegi kulai nak tengok JOHO datang kulai.




Saya pegi jumpa dorang (Mohamad Norazim saya, Bella n Faqih) dekat IOI Mall kulai je kot. Sheila tak ikut sebab dier sakit. kesian dier weh. saya pegi sana dengan alimah <3, saya yang drive. saya gerak pegi sana pukul 12 lebih mybe. time tuh Mohamad Norazim kate dier dah masuk kulaijaya. hihik. perasaan saya time tuh takyah cakap ah, dupdup my heart wooo bila nak jmpe Mohamad Norazim saya. sebenarnya saya tak suka perasaan tuh sebab semua jadik tak kena. nak sapan pun jadik tak selera. hihik. ala, normal ah. uppa, jangan gelakkan FT okayyyy.




Then, sampai je IOI Mall tuh saya ingatkan sekadar nak jumpa je sebab dah lama tak jumpa kan. rupanya ade jugak kek kek bagai. haih, malu tahu tak saya time tuh. Bella dengan Azim saya sibuk siap siap kan kek tuh dekat kfc. yang Faqih pulak buat cam line clear ah dekat saya, saya tggu dekat luar kfc dengan Faqih and Alimah. ele, pa! awak ingat FT tak tahu awak ade bawak kek? alololo, so sweet lahhh. pastu dah siap siap semua Azim ajak saya masuk kfc. *saya terus buat muka. time tuh saya malu tahu takkk plus terharu sebenarnyeee. hihik :)





tengok kat kek tuh pun ade nama 'azim' :)


seriously, kek nih memang tersangat lah sedap. tengok macam biasa biasa je kan? tapi kalau korang makan confirm korang nak lagi. hihik. harituh kek nih tak habis makan sebab masing masing dah kenyang makan kfc. pastu azim saya suruh saya bawak balik. fuyooo, memang best :) hihik. terima kasih sayang FT :)





sebenarnye ade je lilin kat atas kek tuh tapi saya dah tiup dan cecepat dorang tanggalkan. dah macam sambut birthday masa darjah 1 pulak ade lilin lilin nih. hihik. malu tau saya, azim. tapi memang agak excited ah saya potong kek tuh. sebenarnye muka saya merah time nih (malu) tapi disebabkan flash camera tak nampak pulak merahnye. *selamat.









Siapa punya keje nih?



Faqih :)



Alimah :)



Bella :)




Dengar Mohamad Norazim saya membebel memang best. haha. terpakse buat muka makwe yang setia mendengar. yeke Mohamad Norazim? haha. peace :)



Dia memang suka sangat buat muka cmtuh. tapi saya sayang dier.
*takde kena mengena.



time nih nak tengok JOHO tuh dekat luar IOI Mall.



I Love You Uppa :)


Okay lepas dah bosan tengok JOHO tuh saya ajak dorang pegi jalan jalan. sebenarnye saya pun tak tahu kulai nih tempat yang best kat mana sebab baru je setahun duduk sini kannn. so bawak jelah dorang pegi satu tempat nih. rasanya korang penah tengok tempat nih. raya arituh saya ade bergambar kat tempat nih. hihik :)








Ha yang ini realiti bukan lagi mimpi. cehh, ayat tak bole bla kot. Mohamad Norazim saya dah ade kat sebelah saya tuhhhh. hihik :) sape tak suka kan? 





Waktu untuk kami pulang. haha. awak buatpe tuh Mohamad Norazim? haih, time nih terasa sedih pulak. haha. ha lupa pulak, korang nak tahu tak Mohamad Norazim saya nih bagi saya hadiah arituh macam ade 10 orang bagi hadiah kat saya. maksudnye ape tuh? ha banyak lah dier bagi. bukan nak mengade bangga bangga cuma saje nak cerita. haha. over? pedulik hape saya. haha. peace :)


*tak sampai lagi sebulan saya nak masuk UITM Melaka. fuhhh, takot, sedih, gembira. haha. btw, terima kasih Mohamad Norazim saya sebab berjaya buat saya happy untuk birthday saya pada tahun nih. hihik :) sayang awak lebih ah camni :) tata x.x





No comments:

Post a Comment