Wednesday 2 November 2011

saya teruja tapi saya sedih.






Assalamualaikum :)


Hai Mohamad Norazim, hai readers haiiii :) tulisan entry saya kali nih terpaksa berlainan dengan sebelum nih sebab kalau saya pakai tulisan sebelum nih. Tetibe je kecik semacam macam semut. Kang tak pasal pasal korang kena buat spec baca entry saya. ihik *gelak maria elena :) okay berbalik kepada tajuk entry saya. Kalau nak dikira tolak bangun pagi, kemas umah, sapu umah, mandi, sidai kain, membuang masa dengan perkara tahpape tinggal 14 hari lagi saya nak pergi Uitm Melaka. Uwaaaaaa, sebenarnya banyak sangat benda yang saya belum settlekan lagi. Medical check up, surat surat yang nak disahkan, barang barang keperluan semua belum beli. Mama saya kate tunggu kakak saya balik cuti baru pergi shopping. So saya kena bawak bersabar. hehe. Tapi cuma satu perkara dah settle, Yurannnnn. yuran memang saya semangat nak bayar. hihik. bak kata adah tahpape. 


Ha kebetulan, Alhamdulillah saya bersyukur sangat sangat sebelum masuk Uitm nih saya ada dapat kawan. Saya kenal dorang nih dekat facebook.




Dia Adawiyah Norshamshah. Dia amik course Accountancy. Dia peramah. Dia comel. Dia cantik. kiteorang siap dah bincang nak daftar sesama masa 16/11 nanti dan kalau ade jodoh kite bilik sama kate adah. Sangat kelaka okay. Tadi petang saya call dier sebab terkejut muka saya terpampang kat blog dier. heee :) Thanks Adah. Nanti kite jumpa kat Melaka tau. 




Dia Syima Harun. Dia amik course Office Management, sama macam saya. Yayyyy! ade kawan. Dia lawa. Dia tetibe add saya dan terus inbox saya. Dia cakap dier sama course nan saya. wahh, excited gila saya. Dia cakap dier tahu saya daripada blog Adah tuha. heeee. nanti kite belajar sesama okay? sep sikit :) 


Seriously saya cakap saya memang excited gila nak masuk Uitm tapi dalam sudut yang lain *cehh ayatt, saya rasa sedih sebab mana taknye saya tak pernah berjauhan dengan family saya. Kira nih first time kot. Confirm time family saya anta n dorang nak balik saya buat drama swasta. ihik :) Tolong jauhkan saya dengan perasaan sedih tuh, pleaseeeee :(


So tunggu jelah hari 16 November nanti. k tata :)




I Love You, Mohamad Norazim :)



No comments:

Post a Comment