Sunday 28 August 2011

11 Bulan,ALHAMDULILLAH :))

            Hey hey!jap,beri salam dulu,hehe!Assamualaikum readers! Sihat? teka ini siapa? Mohamad Norazim ke Fatimah Tahirah?cepat teka!ape?salah!ini Mohamad Norazim la,sorry lah menyibuk kat blog ni!hakhak!ape Fatimah Tahirah?jgn nak ketawa lah!


            Okay!kat tajuk atas uh , tahu kan apa maksudnya? kami sudah 11 bulan,Syukur KeHadrat Illahi, Allah telah memberi rezeki yang tidak terhingga kepada saya!hehe!gembira!Sorry lambat updated blog,Anniversary saya dan dia pada 26.08.2011 haritu,maybe Fatimah Tahirah saya tak sempat nak meng update blog nya!


            Fuh!ha,ape ag nk ckp?tak tahu nk ckp ape ag,sorry tau Fatimah Tahirah semasa 11 bulan hidup bersama ni, Fatimah Tahirah seorang gadis yang cukup sempurna buat saya!dia penyabar tau!tak percaya?tumbuk karang!haha!dia baik,cantik,comel!ceh ceh,Fatimah Tahirah saya dah kembang uh!comel!


            Hey readers,harap korang semua doakan kebahagiaan dan kesejahteraan buat saya dan dia ye,thanks tau!semoga Allah lindungi awak semua!hehe!ayat skema kan?soorryyyy!okay lah,tiada ayat la,nanti Fatimah Tahirah updated blog ni ag!hehe!Assamualaikum,Selamat Berpuasa,Bulan Ramadan Kian melabuhkan tirainya,banyakkan amal soleh!
                                                                                                                          
                                                                                                                                        Nae Sarang FT :)



No comments:

Post a Comment