Tuesday 9 August 2011

saya kembali ! :)




Assalamualaikumwarohmatullahhiwabarokatuh.



hai semua! ha ini barulah saya Fatimah Tahirah :) yang sebelum nih Mohamad Norazim saya yang update blog saya nih. kelaka tak dier update? okay bagi saya, dier update comel jeeeee. hihik :) dier yang mem'volunteer'kan diri dier untuk updatekan blog saya yang berkurun lama tak ber'update' nih. hehee. maklumlah broadband saya baru dibayar. hm hm, saya tak tahu nak cerita ape sebenarnya. saya muncul tetiba tanpa sebarang cerita (wahh! ayat tak bole bla) hakhak :D okay lah sampai sini jee entry saya kali nih. sorry sangat pendek. cehhh, korang suka ah tuh. haha. Selamat Berbukaaaaaaa ! :)







 sentiasa setting niat,
upgrade iman,
download sabar,
upload usaha,
delete dosa,
update doa and topup ilmu,
supaya dapat lah redeem pahala banyak-banyak.


SELAMAT BERPUASA! :)





saya rindu awak; Mohamad Norazim :)

No comments:

Post a Comment