Wednesday 17 August 2011

mimpi jadi realiti :)






Assalamualaikum :) terasa rindu pulak sama ini blog tapi bila mahu update tak tahu nak tulis ape. apakah? haha. pejam celik pejam celik kira kira dah setengah bulan juga yee kita berpuasa. mcm tak pecaya tau saya. hakhak. takyah nak gedik sangat fatimah *mohamad norazim! peaceeeeee! (takde kne mgne) bagi perempuan, sesiapa yang tak puasa penuh tuh normal lah kannnnn. bagi lelaki, sesiapa yang tak puasa penuh tuh kurang normal tapi bukan lah tak normal. mana lah tahu orang tuh gastrik yang terlampau kee kannn. ha, paham ape saya bebelkan? tak paham dah. kdiam! kahkah :D




tajuk saya macam takde kena mengena dengan entry saya jeeee. hihik. sebenarnya ginih kisahnya cik konah oi, harini Mohamad Norazim saya ade buat presentation kat kelas dier. dier punya nebes fuyoooo, asik asik ckp nebes nebes nebes kat saya. *nebes itu adalah nervous tapi bak kata nenek saya nebes. comel kan nenek saya? biasa lah. kgedik, lupakan! so saya dengan coolnya cakap 'relax lah sayangggg' haha. padahal aku takde kat tempat dier tuh. okay sambung, pastu beberapa jam kemudian dier pun pegi kelas dan pegi buat presentation tuhh. saya pun selepas penat mengecat rumah, hujan turun dengan lebat sekali. saya ape lagi peluang keemasan. tidooooo. :O hakhak. dan dan saya mimpi Mohamad Norazim saya dapat buat terbaik dalam presentation tuhh. wahhhh, sampai macamtuh sekali saya mimpi tau. tetiba saya bangun dan baca text azim saya bagi dier kata 'peh! kteorang buat madam proud! kteorang terbaik!' dan time tuh saya tak mimpi, saya dah bangun. itu realiti. wahhhh, bangga ah sikit mohamad norazim :) gila ah. mcm mana tuh ek? itu namanya kebetulannn. kan kan? hekhek :) tahniah manjaku sayang. haha. p/s: akibat terlampau rindu itulah jadinya. haha. takde kne mengena.



mood: lagu raya :) jom dengar!








wahai readers sekalian, Mohamad Norazim saya kirim salam! :)




No comments:

Post a Comment