Friday 26 August 2011

Raya raya raya! hoooorayyyyyyyy! :D








err, motiffff? okay saje jeee menayang crocs ciplak yang buruk ini.



Assalamualaikum semuaaaaa :)  hai hai dan hai readers :) semua sihat? okay alhamdulillah kalau sihat. semua dah ponteng puasa? hihik :) soalan yang sangat merepek. cuba korang kira bape hari lagi nak raya. cepat cepat saya nak dengar. okay betul tuh tinggal 3 hari lagi. insyaAllah :) alolo, masing masing excited lah tuh nak bergaya di pagi raya dengan bergaya menghias diri di depan cermin, memakai baju kurung serba serbi, memakai shawl atau pashmina, memakai makeup siapa yang sudi, but not me. hehe. eleh, Mohamad Norazim lagi lah tak sabar nak pakai baju melayu pastu tangkap gamba bagi saya. haha. *takde kena mengena.



oh yee, mesti korang cakap 'hek ele, raya lagi 3 hari, bukannya besok raya. semangat sangat nak update blog awal awal' okay memang pun raya bukan besok tapi saya takot kalau kalau saya busy lagi 3 hari tuh untuk membuat persiapan raya dan tak sempat mahu update blog untuk buat ucapan raya. kannn? okay ayat saya memang skema. please shut up! hihik :) okay cakap pasal raya raya dan raya nihhh, terjumpa pulak 1 gamba lama nih. hahahaha. kelaka. kalau nak tengok korang jangan gelak okay. jom jom!











seriously, saya rindu gila gila kat dorang nihhh.



hahaha. okay diam! jangan gelak kuat kuat. Mohamad Norazim! awak,diammmm! saya tahu saya comel. okay gedikkk! cuba korang teka saya yang mana. cepat cepat! hahaha. ye ye, yang pakai tudung kulup tuh lah saya. motifff? okay saya pun tak tahu. baik teros tutup muka je kan? hahaha. memang agak poyo muka saya tuh kannn? lagi nak buat muka garang. takde senyum langsung! hihik :) alaaa, korang nihh. sebenarnya cahaya tuh menyilaukan saya. haha. takde kena mengena :D takpe takpe, ini gamba zaman dolu dolu. biasa ah tuh kannn? nak gelakkan saya pulak. meh sini cuba tunjuk gamba korang. hakhak. tengok muka kakak saya tim zara kelaka tak? hahahaha. dier yang duduk dari kiri.




zaman sekarang ......






ha nihh sayaaaaaaa! :) dah tak kulup lagi kannnn? hikhik :)







nih pulak kakak saya, da lawa kan? *jangan perasan sangat!



dan dan dan...... ...






ini budak perempuan yang duduk di sebelah kakak saya tuh. dorang sama umur.



gamba yang lain takde. tak dapat nak carik :( agak sedih tapi tapi saya watlek jeeee. hihik :)




ucapan raya saya :



SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN :) saya ingin memohon maaf kepada ahli keluarga saya, Mohamad Norazim saya, kawan kawan saya, sedara mara saya, pembaca blog setia saya, dan sesiapa yang mengenali saya sama ada rapat atau sekadar mengenali sahaja, sekiranya saya ada terkasar bahasa, terngumpat yang tidak sengaja, menyakitkan hati sesiapa, menggedik atau terover di blog ini, semua manusia tidak perfect termasuk lah saya jadi saya harap maaf saya di terima anda anda semuaaaa :) terima kasih. Dan kepada korang korang yang balik raya di kampung, sampaikan pesanan saya kepada ayah, bapak, papa, daddy, abah atau ape ape saja panggilan yang korang panggil, sila bawak kereta berhati hati. 'biar lambat asal selamat'. dan dan juga kepada Mohamad Norazim saya pula, saya tahu awak yang drive time balik kampung nanti, ingat pesan saya jangan bawak laju laju, pakai tali pinggang! hati hati :) saya harap korang semua tiba kampung dengan selamatnya. Aminnnnnn! :)









No comments:

Post a Comment