Saturday 23 July 2011

Today.




Assalamualaikum.



Hai hai :) harini aktiviti saya ialah pergi jemputan kahwin. *okay ayat sangat tak bole belah. macam nak buat karangan BM. haha :D ha kat sana saya makan, saya tangkap gamba, saya berbual, saya makan lagi dan balik. hehe. ye! betul tuh saya memang kuat makan sekarang nih. kan Mohamad Norazim kan? hihik :) jom tengok gamba kami :)




Fatimah Tahirah :)



Fatimah Zahra :)



Fatimah Rodhiah :)





















apakah? err, motif?





Mama ku sayang :)





ini nenek sedara saya dan nenek saya. nenek saya yang tengah tengah tuh. wahh, nenek excited nampak.



takyah nak muncung sangat lah kannnnn. :D


tim zara yang gemukkkkk! :D


makan makan dan makan!



okay sampai sini sahaja entry saya pada kali ini. sorry tak banyak membebel. cehhh, padahal korang cakap 'alhamdulillah' kannnnn? haha :D sekian :)






No comments:

Post a Comment