Tuesday 26 July 2011

dah 10 bulan. pecaya tak pecaya tak?







kesian korang terpaksa menelengkan kepala korang tuh kann sbb nak tengok gamba nih. *cehh, padahal takde sape pun nak tengok. hehe :) ele, Mohamad Norazim kenapa teleng sangat tuh? tahu lah nak tengok gamba ft nih kannn wakkk kan? alolo, comel jee. hihik :) sorry gamba nih dah rotate banyak kali tapi bila upload je, gambanya kembali kepada asal. haha geram tak? okay memang geram! lupakan :)


 Assalamualaikumwarohmatullahhiwabarokatuh :)


Apa khabar semua? sihat? saya alhamdulillah sihat sentiasa :) ye, saya memang jarang jarang update blog nih. maklumlah dah nak raya lah katekannn. kena lah buat persiapan kannn. haha. padahal puasa pun belum, ade hati nak raya pulak kan kengkawan kan? haha :D kfine tak lawak. sejak kebelakangan nih saya busy. ye saya memang busy mengecat rumah sempena menyambut Hari Raya Aidilfitri 2011. hihik :) seharian mengecat. malam cepat jeee tido. hehe. kepenatan lahh tuhhh. amboii~








alahai, nih gamba tahun lepas nih. carik punya carik nih je yang jumpa :'( sedihh. tadi saya tanya azim saya ;


'ft tak tahu nak letak gamba pa (oppa) yang mana'


pastu azim pegi jawab nih, agak sakit hati jugak ahh. erghhh! ;


'hm, letak je gmbr kte 2org, nnti kte tgkp gmbr ag kn, relax ea. tau2. hee'


ade ke patot cakap mcmtuh. dalah jarang jumpa. jauh pulak tuh. hmm, sedihh :'( ha tapi takpe. kalau jumpa kte tangkap gambar sesama banyak banyak ea ea? hihik :) nih yang kte sayang awak nih. okay gedik! 



mesti korang tak paham dialog kat atas tuh kan kan? cakap ye cepat! hehe :)  sebenarnya harini saya nak update blog ade kene mengena dengan si dia :) sebab tuh saya letak dialog tuh. saya nak letak gamba azim saya tapi dier cakap gituh pulak. saya pun ape lagi, hanya mampu watlek je ahhh. walaupun dalam hati membara jugak. okay tuh tipu. haha :D



okay sebenarnya saya nak cakap Happy 10th month Mohamad Norazim :) suka ah tuh. eh, ofcoz ah suka kan awak kan? hehe :) tahniah tahniah dah 10 bulan walaupun selalu jugak macam kucing dengan anjing. macam tak pecaya tau dah 10 bulan. rasanya mcm baru jee. dah lah dulu saya penah benci budak laki sebelah saya tuh. hish! gila ah. hahaha :D




i love you ; MOHAMAD NORAZIM :)



2 comments:

  1. tahniah dik, jage hubungan tuh betol2, insya Allah akn mendapat keberkatan heeee :)

    ReplyDelete
  2. heeeee :) terima kasih kak ada :)

    ReplyDelete