Sunday 10 July 2011

i'm backkkkkkkkk! :D

(awas! entry yang sangat panjang. sila tarik nafas panjang sebelum membaca entry ini. terima kasih)


Assalamualaikummmm! hai semua haiiiiii :) saya kembali :) rindu saya tak? eceh, perasan ah kau fatimah. hehe :) okay fineee. takde sape rindu saya cuma Mohamad Norazim jee yang rindu saya. betul tak wak? cepat cakap 'ye' kalau tak FT cubit pipi awak tuh sampai awak nampak macam pakai blusher. hakhak :D da lama kan saya tak update blog saya nih? hihik. sebenarnya saya malas lah nak meng'update' blog saya nihh. aci tak? hish, jangan tiru perangai buruk saya ini. sangat tidak elok. tiru perangai yang baik jee. itu takpe :) 


hm hm, arini saya meng'update' blog saya nih guna laptop kakak saya, Tim Zara. kaklong! peaceee peaceee *sambil buat muka kiutttt. hakhak :D saya pakai laptop kakak saya nih bertujuan untuk mencuri gamba kakak saya dari simpanan laptop dier untuk meng'upload' dalam blog saya ini. kihkihkih :3 


kenape ye? ohhhh, sebab sekarang nih dier takde kat rumah. dier pegi main function brass band dier tuh kat uitm shah alam. cehhh, kembang ah hidung kau tuh aku cite pasal kau arini. *muntah banyak kali. haaaa, cakap pasal brass band. tadi kakak saya call mama saya, dier cakap 'ma, malam nih bukak tb astro ARENA pastu tengok kaklong kat tb tuhh. kaklong main trombone. mana tahu comel ke muka kaklong tuhh'. dari jauh saya dengar suara tak bapa nak sedap itu disebabkan mama saya buat loudspeaker masa angkat call kakak saya tuh. hakhak :D teros saya jeritt 'buwekkkkkkkk'! okay fineeee. kakak saya memang  perasan comel okayyyy. :D 


so, malam nih saya nak tengok tb astro ARENA tuh pada pukul 8 kot kalau tak silap. ade ke tak agaknya ek muka budak comel yang keluar dari tb itu. hakhak :D (tak bole bla ayatnya) hm hm, mohamad norazimmm baru nak suruh awak tengok tapi awak kat instedt mana bole tengok kannnnn. hakhak :D 




jom jom tengok gamba kakak saya yang sungguh excited plus perasan ini :)





kakak saya, yang berdiri dari kanan no2. ha, tuh diaaaa. cehhh, handsomee nampakkkk! hakhak :D



























hush, cover sikit muka garang kau tuh. buat cecomel sikit :D



pelajar contoh; Fatimah Zahra :)





dan kami :)







fuhhh, ini antara gamba gamba minah senget iaitu kakak saya, kalau nak dikira sampai tahun depan tak habis habis nak meng'upload' gamba gamba dier nih markonah hoiii. hakhak :D sekian!




No comments:

Post a Comment