Monday 11 July 2011

adik saya yang naughty :)



Assalamualaikummm :) based on the picture, sila tengok budak disebelah kanan awak bukan kiri awak. kiri itu si tembam (saya). peaceeeee :) ape? saya sudah tembam? you see azim, nih awak punya pasal tau. hakha :D tipu jee. Mohamad Norazim saya tak tahu pape punnn. jangan ape ape kan dier. haha :D ala, tembam sikit jee tuhh. 'relax sudah' bak kata azim saya :) okay dah dah, sambung tadi, ha yang pakai tudung putih tuhhh, ha betul! itu adik saya. dier baru 13 tahun okayyy. dier memang nakal and manja pun dier, semua dier. hakhak :D kadang kadang tak kuasa i nak melayan. hehe :)





kalau korang semua nak tahu, dulu orang panggil adik saya nih 'lai peng seng'. kenapa ye? ohhh, sebab dulu masa adik saya nih kecik muka dier sebijik mcm ank cina belakang rumah pak mat tempe tuh punya jiran. hakhak :D tipu jee. takde kena mengena dengan orang tuh. sampai ade orang cakap kat mama saya macam ginih 'amik anak angkat ea kak?' hamboi, sesedap rasa jeee. mak aku penat penat kuarkan adik aku separuh nyawanya pergi. cewahhh, emo pulak dah. hihik :) sayang mama <3








tetibe pulak kau pakai tudung mama tuh pehal? buang tebiatttt? hakhak :D


haaaa, itu dia gamba adik saya yang sungguh 'lai peng seng' hakhak :D tapi sekarang, ohhh tidakkk! jauh sekali hihik :) sebab dier suka main panas. bagus! sekarang aku lagi putih dari kau, sikit jee ahh. * humble.  muntah banyak kali :D muka adik saya dan kakak saya ikot belah ayah saya, maklum lah baba nyonya. yup! betul tuh family ayah saya keturunan baba nyonya :) tapi saya jee tak ikot muka belah ayah saya. saya cam arab arab sikit. belahhhh fatimah! langsung takkk! hahaha :D tipu jeee. ntah saya ikot sape pun saya tak tahu. tapi saya tetap anak mama dan ayah saya yang sahhhh!

















muka nih khas untuk Mohamad Norazim sayang, hihik :)




No comments:

Post a Comment